OK klub

Premium garancija

Potpuna i sveobuhvatna garancija i servis za zaštitu naočalnih leća i dioptrijskih okvira kupljenih u Optici Kobačić

Uvjeti OK Klub premium Garancije

Za naočalne leće

  • Garancija vrijedi 2 godine od datuma kupnje, uz besplatno članstvo u OK klubu u trenutku kupnje proizvoda i pokriva 80% vrijednosti leća od bilo koje vrste oštećenja uzrokovane nezgodom. Premium garancija ne odnosi se na oštećenja uzrokovana nepravilnom upotrebom* ili općenitu istrošenost uzrokovanu redovnim nošenjem.
  • Zamjenski par leća mora biti ista vrsta proizvoda; isti indeks loma, dioptrija, dorada, boja i ostale karakteristike.
  • U slučaju da proizvođač leća ne može isporučiti identičan proizvod, klijentu će biti ponuđen sličan proizvod istog cjenovnog ranga. Ako se klijent odluči za skuplji proizvod, razliku u cijeni u potpunosti plaća sam.
  • Naočale trebaju sadržavati najmanje jedan od premium zaštitnih slojeva.

U slučaju poklon naočala

U slučaju kad su leće kupljene u sklopu akcije u kojoj klijent dobiva poklon naočale, poput akcije "Opet škiljiš", akcije za Valentinovo ili Božićne akcije, klijent u slučaju bilo koje vrste oštećenja uzrokovanog nezgodom dobiva popust od 75% u slučaju da se radi o progresivnim naočalnim laćama ili popust od 60% kad se radio o jednojakosnim naočalnim lećama, od redovne maloprodajne cijene.

*nepravilnom upotrebom smatra se korištenje proizvoda suprotno uputama za korisnike koje se nalaze u svakoj kutiji. Nepravilnom upotrebom posebno se smatra: odlaganje naočala izvan zaštitne futrole za vrijeme kad ih ne nosimo, grubo rukovanje, lom uslijed pada ili prignječenja, izloženost vlazi, izloženost ekstremnim atmosferskim uvjetima poput vrućine i hladnoće i naglim promjenama temperature (ostavljanje okvira na nadzornoj ploči automobila na suncu je samo jedan od primjera), izlijevanje hrane ili pića, izlijevanje ostalih tekućina pogotovo ako su visoke ili niske temperature ili se radi o kemijskim sredstvima koje uključuju i agresivne parfeme, lakove ili bojila za kosu.

Premium garancija pokriva 80% vrijednosti leća!

Za dioptrijske okvire

  • Garancija vrijedi 2 godine od datuma kupnje i podrazumijeva popravak, a ako popravak nije moguć odobrava se popust od 60% vrijednosti okvira.
  • Garancija može biti iskorištena u slučaju bilo koje vrste oštećenja uzrokovane nezgodom. Premium garancija ne odnosi se na oštećenja uzrokovana nepravilnom upotrebom*
  • U slučaju da dobavljač dioptrijskih okvira ne može isporučiti identičan proizvod ili popravak nije moguć, klijentu će biti ponuđen sličan proizvod istog cjenovnog ranga, pod uvjetom da prilikom ugradnje naočalne leće odgovaraju svojom veličinom ili oblikom u odabrani zamjenski proizvod.* Ako se klijent odluči za skuplji proizvod, razliku u cijeni u potpunosti plaća sam.

*nepravilnom upotrebom smatra se korištenje proizvoda suprotno uputama za korisnike koje se nalaze u svakoj kutiji. Nepravilnom upotrebom posebno se smatra: odlaganje naočala izvan zaštitne futrole za vrijeme kad ih ne nosimo, grubo rukovanje, lom uslijed pada ili prignječenja, izloženost vlazi, izloženost ekstremnim atmosferskim uvjetima poput vrućine i hladnoće i naglim promjenama temperature (ostavljanje okvira na nadzornoj ploči automobila na suncu je samo jedan od primjera), izlijevanje hrane ili pića, izlijevanje ostalih tekućina pogotovo ako su visoke ili niske temperature ili se radi o kemijskim sredstvima koje uključuju i agresivne parfeme, lakove ili bojila za kosu.

* Veličinom i oblikom mora odgovarati postojećim naočalnim lećama ili biti takvog oblika da u njega postojeće naočalne leće pristaju nakon prekrajanja.

Da bi se OK KLUB Premium garancija aktivirala, klijent treba predočiti:

  • Jednu oštećenu leću ili obje oštećene leće.
  • Oštećeni dioptrijski okvir.
  • Garantni list OK KLUB PREMIUM GARANCIJE.

OK KLUB PREMIUM GARANCIJA vrijedi samo u slučaju da je garantni list potpisan i ovjeren, a cijena proizvoda i/ili usluge naplaćena.

U skladu s našom preko 40 godina starom politikom poslovanja, na prvom mjestu su nam zadovoljstvo klijenata, dugoročan odnos i uzajamno povjerenje. Ovo podrazumijeva da se Premium garancija koristi na odgovoran i pošten način. Ako primijetimo uzorak čestih ili namjernih oštećenja, možemo razmotriti ograničenje ili ukidanje ove garancije za pojedine klijente.

Aktualne akcije